WRITEjunior
InterventieDeze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Deze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Traumagerichte Cognitieve Gedragstherapie is een behandeling voor traumagerelateerde stoornissen en traumatische rouw.
Integratieve Gehechtheidsbevorderende Traumabehandeling bij Kinderen (IGT-K) is een multidisciplinaire traumabehandeling waarbij sprake is van een scala aan psychische klachten.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Meer Aandacht voor Ziekgemelde Leerlingen op het voortgezet onderwijs begeleidt studenten met een hoog ziekteverzuim.
Medische Advisering van de Ziekgemelde Leerling op het mbo begeleidt studenten met een hoog ziekteverzuim.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
Tijd voor Toontje is een programma voor kinderen en hun moeders in de opvang die huiselijk geweld hebben meegemaakt.
Veerkracht is een interventie voor de begeleiding van kinderen die met hun ouders in de vrouwen- of de maatschappelijke opvang terechtkomen.