WRITEjunior
InterventieDeze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
Deze schrijftherapie is bedoeld voor kinderen en adolescenten die kampen met posttraumatische klachten na een ingrijpende gebeurtenis.
ART is een interventie die deelnemers op een andere manier leert te reageren dan met agressief gedrag in situaties waarin ze boos worden.
Traumagerichte Cognitieve Gedragstherapie is een behandeling voor traumagerelateerde stoornissen en traumatische rouw.
Integratieve Gehechtheidsbevorderende Traumabehandeling bij Kinderen (IGT-K) is een multidisciplinaire traumabehandeling waarbij sprake is van een scala aan psychische klachten.
Agressie Regulatie op Maat Jeugd is gericht op het verminderen van agressief gedrag en het voorkomen van recidive.
Samen Leren richt zich op ouders van kinderen met achterblijvende schoolprestaties die wonen in achterstandswijken.
Basisschoolkinderen oefenen vaardigheden die belangrijk zijn bij het leren, zoals: aandacht, planning en doel- en taakgericht gedrag.
Agressie Regulatie op Maat JongVolwassenen (ARopMaat-JoVo) is een behandeling voor jongeren en jongvolwassenen met ernstige agressieproblemen.
Fit en Vaardig op school is een lesprogramma dat basisschoolleerlingen bewegend laat leren door fysieke activiteiten op te nemen in reken- en spellinglessen.
De interventie Emotieregulatievaardighedentraining DGT helpt mensen met een licht verstandelijke beperking om hun emoties beter te reguleren.